12. Sierpień, 2013|Techniki sprzedaży|No comments

Jeżeli cena waży więcej niż korzyść , to oferta jest postrzegana jako droga i klient nie kupuje. Sprzedawca musi rzucić na szale wartości i konkretne zalety Metody i techniki argumentacji cenowej przećwiczysz w książce trenera Krzysztofa  PodstawkiAktywna sprzedaż osobista i bezpośrednia” oraz na najblizszych szkoleniach

1. Oferuj korzyści – sprzedawaj wartość swojego towaru
2. Unikaj szoku cenowego
3. Trzymaj cenę – Podaj cenę mozliwie póżno
4. Pomniejsz cene psychologicznie
5. oferuj i ukazuj dodatkowe korzyści
6. Pozwul klientowi przezyc korzyści
7. Ustal zapotrzebowanie , potrzebę i gotowośc inwestycyjną klienta
8. Na pytanie o cene zadaj kontrpytanie np: ile …będzie Pan ?

Comments

No comments yet.

Nickname:
E-mail:
Homepage:
Comment:
 Add comment